2008. február 28., csütörtök

Sajtkrémes cukkínis tészta

Hamu a fejre, elmaradtam kicsit az írással. A főzéssel szerencsére nem. Kedden nem főztem, mert tanítani voltam, minden kedden ez a program, így ilyenkor valahol útközben eszünk (pirul). De tegnap vacsira készítettem egy cukkínis kukoricás sajtmártásos tésztát...nem akármikor készíthetek ilyet, mert a párom nem szereti a zöldségeket általában. :( Így vagy kétfélét főzök - amihez azért este már lusta vagyok - vagy kivárom az ilyen alkalmakat, mint pl. a tegnapi, amikor üzleti vacsorán van. :DDD Sajnos nem éppen fotógén étel, de azért próbálkoztam.


Sajtkrémes cukkínis tészta
Egy kisebb cukkínit megtisztítottam negyedeltem, majd vékony szeletekre vágtam. Egy kisebb hagymát apróra felkockáztam, két gerezd fokhagymát is felaprítottam. A hagymát és a fokhagymát kevés olívaolajon megfonnyasztottam, majd rádobtam a cukkínit. Sóztam, borsoztam és félpuhára pároltam. Ekkor hozzádobtam egy marék mirelit kukoricát és kevés fehér bor segítségével teljesen puhára főztem mindent. Egy tubus krémsajtot, 5 dkg pannónia sajtot és kb. 1 dl tejszínt és őrölt szerecsendiót adtam hozzá és készre forraltam. Kifőtt fodros nagykockával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly