2008. március 25., kedd

Sajtos-tejfölös melegszendvics

Hétfőn reggelire találtam ki, mert már eléggé szikkadt volt a kenyér, így hát jó ötletnek tűnt valamiféle melegszendvics. Nagyon nagy melegszendvics-rajongók vagyunk, mind a krémekkel készített, mind a feltétekkel rakott változatnak. Ez egy fajta krémes. Az alapreceptet középiskolás szerenádozás alatt tanultam, egyik tanárunk várt minket ilyen krémmel kent és sütött kifli falatkákkal. Ő csak a tejföl-reszelt sajt-só szentháromság felhasználásával készítette, én azonban kísérletezgettem az évek során. Szoktam készíteni fokhagymával, borssal, kevés pirospaprikával kiegészítve, vagy akár ezeket vegyesen felhasználva. Előadtam már szalonna, szalámi, vagy sonkakockákkal. De a legkedvesebb mégis az alábbi verzió maradt.


Sajtos-tejfölös meleg szendvics
Hozzávalók: tejföl, reszelt sajt, só, zúzott fokhagyma, a tálaláshoz frissen őrölt színes bors
A fenti hozzávalókat összekeverjük. Az állaga olyan kell legyen, hogy ne folyjék le a kenyérről, vagyis mondhatnám, hogy melegszendvics krém állagú legyen. A tapasztalat az, hogy inkább több sajtJ Ezután kenyérszeletre, kifli karikára kenjük és sütőben pirosra grillezzük.

2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly