2008. december 14., vasárnap

Csak mutatom:)

Nem különleges a mai ebédünk és igazából nem is én főztem, de azért gondoltam megmutatom, mert hát nem lehet úgy enni, hogy előtte ne fotózzunk:) Ha meg már kész a fotó, miért maradna ki:

Anyukám tegnap főzött csontlevese, amiben a KáeM nagymamája által készített cérnametéltet ettünk (kézzel készíti, de sokkal vékonyabb, mint bármilyen másik változat lehetne):

Másodiknak fokhagymás sertés csülköt és hozzá vegyes salátát (káposzta, uborka, lilahagyma, paprika) hoztam, amihez törött krumplit készítettem pluszban:

Ezeken felül még desszertet is kaptunk, amit a sógornőm alkotott és nagyon finom, ezúton is köszönjük neki (ha pedig van kedve és ideje átdobhatná a receptet, és akkor ide is be tudnám tenni...ez célzás volt:D)

Sós rágcsálnivalónak pedig anyukám sajtos tallérja (nem sokára jön a recept is) volt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly