2008. december 12., péntek

Karácsonyi tervek 2008



Mint ahogy az adventi összefoglalóban említettem viszonylag nehezen alakult ki a kivel-mikor-hol kérdés. De mostanra azért körvonalazódott, ahogy az is, hogy mi fog készülni pontosan.


Részünkről a karácsony most szombaton Luca napján indul, mert ekkor megyünk az anyukámékhoz, hogy a bátyámékkal közösen megtartsuk az előkarácsonyt. Részben én vállaltam el a főzést: indait fogok készíteni, hátha sikerül megfertőznöm őket az indiai mániánkkal. Desszertnek viszek a fahéjas süteményből, illetve van még egy tervem, de arról majd csak akkor, ha sikerült megvalósítani.


A jövő hét a karácsonyi vacsoráké, kezdem a sort én. A Dzsungel étterembe látogatunk el a kis csapatunkkal. Fogok jönni a beszámolóval természetesen. Csütörtökön pedig KáeM következik. Az övéről nem tudok pontos részleteket.



Aztán Szenteste édes kettesben leszünk és várhatóan Aszalt szilvás tejszínes csirkemellet eszünk. Mivel a sütemények nagy része frissen készítős, ezért ezek is ekkor (esetleg 1-2 nappal korábban) fognak elkészülni: Marcipán tekercs, Joghurtos túrópuding és Gyümölcskenyér-koszorú formájában.



25-én Anyósomékhoz látogatunk, ahol szintén én vállaltam a konyhai szerepet. Őzgerinces csirkét fogok készíteni, francia salátával és sült krumplival. Desszertnek viszünk a fentiekből, illetve szemezgetünk a Nagymama készleteiből (ha jól sejtem sokfélét fog alkotni).



26-án ismét itthon csendeskén, pihengetősen. Ennek megfelelően könnyedebb ételt is tervezek, egy egyszerű quiche személyében, aminek beltartalma majd attól függ, hogy mit találok a hűtőben, illetve mit kívánunk.

A követő szombatra és vasárnapra pedig ilyen terveim vannak, mint fokhagymaleves cipóban, illetve pogácsa, természetesen csak könnyedén, hogy ne csak az evésről szóljon ez a pár nap.

Most már csak arra leszek kíváncsi, hogy mennyi valósul meg a fenti tervekből:)))

Az első képet innen vettem kölcsön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly