2008. december 19., péntek

Lolával az élet.. a könyv


Ahogy az a linkek között is látható kedvelem D. Tóth Kriszta Lolájáról szóló történeteit. Egyik kedves kolleganőm jóvoltából pedig lehetőségem nyílt a könyvet is elolvasni.


Nem csalódtam, még mindig tetszik a stílus is és a gyerekhez való hozzáállás is. :) A könyvben alapvetően a Nők lapja hasábjain megjelent történetek vannak, de kiegészítve, további adalékokkal, információkkal megspékelve. Én személy szerint nagyon jól szórakoztam: nevettem hangosan és meghatódtam csendesen…mindkettőt többször is. Jelenlegi olvasási hatékonyságomhoz képes rekord idő alatt olvastam el a könyvet, mert tegnap este kezdtem és egy fél órával előtt be is fejeztem, pedig éjszaka aludtam is;) (És igen - ne találgasson senki - munkaidőben fejeztem be:P)

Mindenkinek nagyon jó szívvel tudom ajánlani a könyvet, aki Kriszta nlc-s blogján néhány bejegyzést elolvasva úgy gondolja tetszik neki a stílus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly