2009. január 18., vasárnap

Tarte tatin

Nagyon régóta tetszik és nagyon régóta nem mertem nekiállni, mert bonyolultnak tűnt. Aztán olvastam valahol egy egyszerű receptet. Gyorsan ki is próbáltam, 5 perc sem volt összeállítani. Zseniális, csak legközelebb több almával készítem. Sajnos arra nem emlékszem, hogy pontosan hol láttam a végső löketet megadó receptet.:(


Tarte tatin
Megolvasztottam 5 dkg vajat, majd 5 dkg kristálycukorral, kb. 15 dkg liszttel, 1 tojással és fél csomag sütőporral tésztát gyúrtam. A mini tortaformámat körülkentem vajjal, majd az alját vastagon megszórtam barnacukorral, és ráfektettem a megtisztított felszeletelt almát. Amire ráügyeskedtem a tésztámat, úgy, hogy oldalt kicsit alá is begyűrtem. Előmelegített sütőben fél óra alatt elkészült. Magában is finom, de egy pici tejszínnel még kényeztetőbb:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly