2009. május 26., kedd

Vajas tojás gazdagon

Mikor még otthon laktam anyu gyakran készített vajas tojást vasárnap reggelire. Ez tulajdonképpen nem más, mint egy olvasztott vajon megsütött tojásrántotta, de az egyszerűsége ellenére nagyon szerettem, mert a vaj adott neki egy különleges aromát. Most én is ilyet készítettem, csak én tettem bele még ezt azt.


Vajas tojás gazdagon
Két kisétkű Gumimacinak: 3 tojás, 1 ek. vaj, 5 cm kolbász, 4 szelet lapkasajt, só, bors
A kolbászt apró kockákra vágjuk, a sajtot kisebb darabokra tépkedjük. A vajat egy serpenyőben felmelegítjük, közben a tojást némi só és bors hozzáadásával egy villával alaposan felverjük. A vajra rádobjuk a kolbászt és kicsit átforgatjuk, ezután jön a tojás és a sajt. Addig kevergetjük, amíg a tojás megsül, illetve a sajt megolvad (lapkasajtnál ezek kb. egyszerre vannak). Pirospaprikával meghintve (nálam ez elfelejtődött) csemege uborkával és friss kenyérrel (nálam most ez friss meleg buci volt) tálaljuk.

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nézz be hozzám,légy szíves:-)
    http://mollykonyhaja.blogspot.com/2009/05/ajandek-szupersapek-chef-vikitol-es-cat.html

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly