2009. szeptember 6., vasárnap

2009. 36. heti menü

Hétfő – Zöldséges tészta Dolce Vita után

Kedd – Virsli - Terveztem én nagyon finom vacsorát, de egy növekvő bölcsesség fog keresztül húzta a számításaimat. Nem fér el ugyanis, ezért hát fogorvosnál voltam, s megyek még párszor ennek kapcsán. Na ja könnyen vagyok, barátnőm a fogorvos:)

Szerda – Rengeteget gondolkodtam, de nem tudom mivel is tömtük el a pocakot:)

Csütörtök – Töpörtyű, lilahagymával, és egy nagy szelet Lipóti parasztkenyérrel

Péntek – Pizza

Szombat – A cégem szokásos éves rendezvényén vettem részt. KáeM azt mondta, hogy nem kell főznöm miatta, megoldja.

Vasárnap – Babgulyás, túrós juhtúrós kocka


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly