2009. szeptember 27., vasárnap

Aszalt barackos indiai csirke

Eléggé laktatóra sikeredett a mai reggeli és azt is bevallom, hogy eléggé későire. Így a Forma 1-re még nem kívántunk ebédet. Hát vacsora lett belőle. Ebben a változatban sok szósz kevés hús van, mert mi így kedveljük:)



Aszalt barackos indiai csirkemell

Hozzávalók: fél csirkemell, 1 kis evőkanál garam masala, 1 kávéskanál koriander, 1 kávéskanál mustármag, 1 kávéskanál gyömbér, frissen őrölt chili, frissen őrölt bors, só, olívaolaj, 1 kis fej hagyma, 1 marék aszalt sárgabarack, 2 dl tejszín, 1 evőkanál keményítő

A fűszereket az olívaolajjal kikevertem és a kockára vágott csirkemellet beletettem. Fél napot letakarva pihent. A hagymát fél karikára vágtam. A csirkemellet a páccal együtt egy serpenyőbe borítottam és hozzáadtam a hagymát. Együtt pirongattam meg, majd hozzáadtam a barackot is, s kevés vizet öntöttem alá, hogy megpárolódjanak. Közben a tejszín kikevertem a keményítővel és a megpuhult csirkemellhez adtam. Összeforraltam és sajtos naannal tálaltam.


Sajtos naan

25 dkg liszt, 1 nagy evőkanál joghurt, fél tasak szárított élesztő, 1 dl langyos víz

A hozzávalókat alaposan összegyúrjuk, majd letakarva duplájára kelesztjük. Lisztezett felületre borítjuk és nyolc darabra vágjuk. Mindegyik darabot kisodorjuk, majd négynek a közepébe reszelt sajtot teszünk, s beborítjuk a másik néggyel. Összedolgozzuk és összesodorjuk. Forró, száraz serpenyőben mind a két felé foltosra sütjük. Így négy darab vastag naanunk lesz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly