2009. szeptember 17., csütörtök

Bécsiszelet étterem/Házhoz szállítás

Tegnap modern és lusta háziasszonyt játszottam. Hazafelé a dugóban ülve tanakodtuk, hogy mit ennék. Hús volt a válasz. KáeM levezette, hogy legyen valami párizsias…én csak sejtelmesen mosolyogtam (ilyenkor szokott az lenni a válaszom, hogy okés, de nincs kivéve a fagyasztóból), szegény már mondta volna, a szokásos választ, mikor szó benn akadt és kitört belőle a nevetés (naná belőlem is). Mert most a kisebb gond, hogy nincs kiolvasztva hús, a nagyobb, hogy még mindig nincs gáz*…a párizsias szelet, meg nem sül sütőben. Sebaj, mondtam neki, hogy akkor próbáljuk ki végre a Bécsiszelet éttermet, amit már régóta terveztünk. Laptop előkap, mobil internet beüzemel (na itt jött elő egyszerre a modern és a lusta háziasszony). Gyorsan összedobtunk egy három fogásos vacsorát, amit persze azonnal meg is rendeltem (simán lehettem volna reklám arc a téseknél (asszem)).



18:35.kor kaptam meg a visszaigazoló e-mailt, a vacsora pedig 19:10-re már az ajtóban állt. 4890 forint volt a rendelés, borravalóval 5100-et kapott a futár. S hogy mit is láthatunk a képen (a tálalás sk):

Szegedi gulyásleves – nagyon finom volt, pont két tányérnyi mennyiség volt az egy adag. Talán egy picit kevesebb zsiradékkal még jobb lett volna.

Óriás bécsi szelet (30 dkg, borjúból) krokettel és steak burgonyával – a szelet pont egy normál tányért takart be egyben. Hatalmas adag, ketten nem bírtunk vele (ma egy zsömlével és némi uborkával pont jó ebéd lesz nekem). Pedig nagyon finom volt. A köret sajnos hagyott kívánnivalót, mert mind a kettő mirelitből készült és nagyon nem volt finom. Inkább köret nélkül ettük. (Hogy lustaságomat ellensúlyozzam készítettem hozzá egy tartármártás…tudom csekélyke ellensúly)

Szabadkai palacsinta (fahéjas,almával töltött palacsinták, karamellöntettel) – finom volt. A karamell öntet kicsit kevés. De azért inkább maradok a saját almás palacsintámnál, amiben eleve benne sül az alma, bár legközelebb a karamellöntet ötletén felbuzdulva fahéj mártást fogok csinálni (nem tudom még hogyan kell:P)

Összességében nagyon jól laktunk – kicsit talán túl jól is – szerintem korrekt áron. Máskor szóba jöhető alternatíva marad, ha rendelni akarunk.

*A ma reggel nálunk járó gázosok azt ígérték, hogy jövő hét közepén ismét lesz. Persze ezenkívül is közöltek még pár dolgot, például azt, hogy ki kell cserélnünk a gáz főzőlapot, mert nem szabályosan van ott (egy légtérben van a hálóhelyiséggel), legyen helyette villany…hát gondoltam szépeket. Szeretem ezeket az agyonszabályozott dolgokat, főleg, hogy egyik oldalon ott ugrálunk a szabályokkal, a másik oldalon meg évente többen is meghalnak szénmonoxid mérgezésben a hűde szabályos lakásokban…na most akkor??? Jelzem 1) van szénmonoxid riasztó 2) nem fog nekiállni a főzőlap éjszaka álmunkban aljas módon főzni, s ezzel szén monoxidot termelni:P Azt már csak félve merem elmesélni, hogy ugyanezen probléma miatt (egy légtér) kitalálták, hogy kell egy lyukat fúrni a gázóra mellé, hogy szellőzzön, mert így – hogy nincs lyuk – az is veszélyes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly