2009. szeptember 7., hétfő

Mozzarellával töltött cukkini

Nem volt elég a kenyérlángos, holnap ebédre még egy gyors töltött cukkinit is összedobtam. Ezt éppen csak megkóstoltam, de finomnak bizonyult, remélem holnap is ízleni fog:)


Mozzarellával töltött cukkini
Hozzávalók: 1 méretes cukkini, 10 dkg sonka, 15 dkg mozzarella, 3 ek tejföl, só, bors, szerecsendió, oreganó, némi olíva olaj
A cukkinit alaposan megmostam, félbe vágtam, magját kivájtam és olívaolajjal kikent tepsibe tettem, sóztam és 200 fokon kb. 15 perc alatt elősütöttem. Közben elkészítettem a tölteléket. A sonkát apró kockára vágtam, a sajtot lereszeltem, majd mindent alaposan összekevertem. Ezután a cukkinikbe töltöttem és visszadugtam a sütőben, amíg a sajt szépen megpirult.


1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly