2009. szeptember 13., vasárnap

Tepsis gyros

Na igen, most már ilyen is van:P Na nem kell semmi extrára gondolni, annyit történt, hogy a befűszerezett húst tepsiben sütöttem ki, ahogy a hozzá kínált krumplit is.

Tepsis gyros

Hús: 1 kisebb csirkemell, só, őrölt római kömény, pirospaprika, bors, oregano, olíva olaj

A húst vékony hosszúkás csíkokra vágtam. A fűszereket elkevertem az olívaolajjal, majd a húsdarabokkal. Letakarva, hűtőben egy éjszakát állt a pácban. Majd másnap egy száraz tepsiben tettem és a sülő krumpli mellett időnként megkeverve 20 perc alatt készre sütöttem.

Fehérboros krumpli

A krumplit megmostam és kockára vágtam. Majd egy TVPaprikán látott ötlet alapján a következő öntettel kevertem össze: 1,5 dl fehér bor, 1 dl víz, 0,75 dl olívaolaj, só, bors, ízlés szerinti fűszerek (én most nem tettem mást). Ezután tepsibe tettem és 180 fokos sütőben lefedés nélkül 1 óra alatt készre sütöttem. Közben időnként rázogattam, hogy több helyen piruljon meg.

Természetesen került mellé mindenféle friss zöldség: paradicsom, lilahagyma (uborka, ha nem feletettem volna el venni:P). Illetve tejfölös-joghurtos öntet is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly