2010. június 5., szombat

Tejszínes zöldborsóleves

Ügyintézésből hazafele jövet beszaladtunk a zöldségeshez. Megláttam a friss zöldborsót és már tudtam, hogy főzeléket ennék. Vettem is egy fél kilót, mondván kettőnknek egy evésre, bőven elég…lett volna, ha tisztítva veszem:P Így leves lett belőle, ezúttal tejszínes változat, amin nagyon finom volt.



Tejszínes zöldborsóleves
Hozzávalók: 42 dkg tisztítatlan zöldborsó (megnéztem pontosan a blokkot), 1 nagyobb szál zsenge sárgarépa, 1 kisebb szál zsenge zöldség, 1 marék szárított csipetke, só, natúr zöldség mix, 1 dl tejszín, 1 ek keményítő
A sárgarépát és a zöldséget megtisztítottam, karikára vágtam és kevés olajon megfuttattam. Rádobtam a borsót is, majd miután ezen is kavartam néhányat felöntöttem vízzel. Sóztam, adtam hozzá zöldség mixet és hagytam főni. Mikor felforrt, beledobtam a csipetkét és közepes erőbedobással hagytam, hogy minden megpuhuljon. Ekkor a tejszínt elkevertem a keményítővel, kevés levessel megfelelő hőfokra hoztam, majd hozzáadtam a leveshez. Forraltam rajta egyet, aztán jól megettük:)

Jade úgy döntött, hogy a zöld háttér neki is jól áll:) Szerintem is;)



1 megjegyzés:

  1. Jadénak jó stílus érzéke van :)
    Gyönyörű cica !!!!!!!!
    Jaj bocsi a leves is szuper, de hát a cica az cica :))))

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly