2010. augusztus 20., péntek

Paradicsomleves

Sokat agyaltam, hogy mi is legyen gyors ebédünk a kudarcos rendezvény után. Találtam a hűtőben egy adag paradicsommártást, ebből alkottam egy gyors paradicsom levest. Ami tulajdonképpen annyiból állt, hogy felhigítottam, utánízesítettem és belefőztem két evőkanál házi kiskocka tésztát. De alapvetően az alábbiak szerint készül nálunk a paradicsomleves.

Paradicsomleves
Hozzávalók: 1 evőkanál olaj, 1 evőkanál liszt, 1 kis fej hagyma, 1 liter paradicsomlé (vagy 1 nagyobb doboz sűrített paradicsom 1 liter vízzel elkeverve), só és cukor ízlés szerint, 1 darabka zeller
A lisztből és az olajból zsemleszínű rántást készítünk, majd felöntjük a paradicsomlével. A kis fej hagymát és a darabka zellert hozzáadva addig főzzük, míg a hagyma meg nem puhul. Ízlés szerint sózzuk, cukrozzuk, majd a tésztát is hozzáadjuk és a tészta puhulásáig főzzük. Természetesen betűtésztával lenne klasszikus menzás, de most éppen házi kis kocka volt kéznél...anyukámnak hála:) Mikor a tészta is megpuhult, akkor kiszedjük a hagymát és a zellert, majd tálaljuk. 

Vagy tálalhatjuk így is...pihent anyuka jeligére:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly