2010. szeptember 6., hétfő

Minden kút Rómába vezet


Már moziban is kinéztem, de csak most a dvd megjelenése után jutottunk el odáig, hogy megnézzük. Háááát…igazából kár lett volna mozijegyre költeni, vagyis nekem nem igazán tetszett a film. Romantikus vígjáték, de csak néhány poén volt, amin tényleg tudtam nevetni, s a romantikus vonulat meg hát kicsit túlzottan kiszámítható, sablonos, kidolgozatlan vagyis összességében gyenge lett az én ízlésemnek.


Beth, az ambiciózus, fiatal New York-i nő (Kristen Bell) egy ideje már kiábrándult a szerelemből, azonban egy viharos római kirándulás teljesen megváltoztatja az életét. Mikor Rómában a szerelmesek kútjából érmét lop, egy sereg furcsa férfi szegődik a nyomába, hogy szerelmével ostromolja. Egy kolbászgyáros (Danny DeVito), egy utcai bűvész (Jon Heder), egy festő (Will Arnett), egy önimádó modell (Dax Shepard) és egy elbűvölő riporter (Josh Duhamel) mind töretlen lelkesedéssel üldözi a lányt, hogy elnyerje kegyeit. De vajon melyik férfi szerelme valódi?


1 megjegyzés:

  1. Én csak Josh Duhamel miatt néztem meg :) Amúgy tényleg felejthető volt...

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly