2010. október 1., péntek

Rozsos pizza

Némi diéta kapcsán, keresgéltem a kicsit egészségesebb változatát a konyhám - talán - legnépszerűbb ételének. Érzésre készült a tészta, de tökéletes lett. Lehet, hogy még dogok tovább kísérletezni, más lisztekkel is, de ez most egyenlőre favorit.


Rozsos pizza
Hozzávalók: 10 dkg kenyérliszt (BL80), 10 dkg tk rozsliszt (RL190, vitamill), negyed kocka friss élesztő, 1 ek olívaolaj, ízlés szerint só, 1,5 dl langyos víz
A munkát a hozzávalók tartályba dobálásával kezdtem, aztán BB összedagasztotta. Majd hagytam duplájára kelni. Ezután lisztezett felületen átgyúrtam és kisodortam. Megraktam a feltétekkel (ezúttal: paradicsomos alap, fekete erdő sonka, selyemsonka, hagyma, fokhagyma, kukorica, reszelt   mozzarella, pár vékony szelet csípős kolbász). 200 fokos sütőben 20 perc alatt sült meg (addig hagytam bent, amíg a sajt megbarnult). Ahogy vékonyabbra sodortam, ott ropogós lett, ahol nem annyira vékonyra puha maradt.



1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly