2010. október 28., csütörtök

Tarjás virslis spagetti

Gyors vacsora kellett, mert a holnapi vendégségre készültem elő. A tészta tűnt a leggyorsabb megoldásnak. Nem is lett rossz, bár legközelebb kevsebb paradicsommal készíteném, s talán egy kis krémsajtot is főznék a szószba.


Tarjás virslis spagetti
Hozzávalók: 1 pár virsli, 6 szelet füstölt főtt tarja, 1 nagy fej vöröshagyma, 2 gerezd zúzott fokhagyma, 4 ek sűrített paradicsom (olyan 10 dkg körüli mennyiség), olíva olaj, só, bors, kakukkfű, oregano, főtt spagetti és reszelt sajt
Az apróra vágott hagymákat kevés olíva olajon üvegesre pároltam. Rádobtam az apróra vágott tarját és a karikára vágott virslit. Hozzáadtam a sűrített paradicsomot, a fűszereket, majd vízzel felöntve addig főztem, amíg a virsli meg nem puhult. (Ez éppen annyi idő, amíg a tészta megfő) Ezután a kifőzött és lecsöpögtetett spagettivel összeforgattam, majd reszelt sajjtal megszórva tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly