2010. november 28., vasárnap

Harry Potter és a halál ereklyéi 1. Rész



Természetes volt, hogy megnézzük, sőt KáeM csupa jó kritikát olvasott róla. Én ezuttal nem olvastam előzetesen semmit, csak viszonlag régen a könyvnek egy rajongói fordítását.


Magukra maradtak: Harry, Ron és Hermione tanárai és legfõképpen Dumbledore segítsége nélkül vág neki a nagy feladatnak. Voldemort halhatatlanságának titka nyomába erednek, fel akarják kutatni és meg akarják semmisíteni a rejtélyes horcruxokat.


A sötét erõ nem kíméli õket, de az egész varázsvilágot sem. Bekövetkezik a legrosszabb, kitör a háború, a halálfalók Roxfortot és a Mágiaügyi Minisztériumot is az uralmuk alá hajtják. Bármerre járnak, a borzalom követi õket. És mindenütt Harry Pottert keresik, hogy a Nagyúr elé vigyék a fiút. Élve.

A varázslatos sikerû, különleges sorozat a befejezéséhez közeledik: az összes fõszereplõ visszatér, hogy David Yates, a Fõnix rendje és a Félvér herceg rendezõjének irányításával életre keltse a végsõ összecsapás elsõ részét!


Hát megnézve bevallom nem igazán értek egyet a pozitív kritikákkal. Ez volt az eddigi legsötétebb rész. S bevallom itt-ott határozottan unalmasnak éreztem, pedig a könyvről nem ilyen emlékeim vannak. Ugyan már jó régen olvastam akönyvet, de nagyon sok helyen éreztem azt, hogy eltérünk tőle, ráadásul olyan módon, hogy így érthetetlenné válnak bizonyos mozzanatok. Nagyon kíváncsi voltam, hogy hol vágják el a történetet, mert valahogy nem éreztem jó ötletnek szétszedni. Hát továbbra is azt gondolom, hogy egy hosszabb filmnek tartalmasabb és izgalmasabb lehetett volna.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly