2011. április 18., hétfő

Modenai tészta

Nemrégen kóstoltam egy Il Trenobeli ebéd alkalmával. Mivel láthattam, hogyan készül nem is volt kérdéses, hogy itthon is előkerül, annál is inkább, mert a nem éppen tésztarajongó KáeM maga mondta, hogy ilyet itthon is csinálhatok. Nem is várattam sokáig. Nálam most volt maradék hús, de természetesen frissből is készülhet. Mindesetre az ilTrenoban minden hozzávaló készen állt, a wokban csak összeforgatták, forralták, én azért itthoni körülmények között még kicsit tuningoltam rajta;)


Modenai tészta
Hozzávalók:
20 dkg sovány fűszeres csirkecsík (nálam most sertésszűz csíkok - CH 0,8g)
1,5 dl tejszín (CH 4,5g)
3 dkg főtt kukorica (CH 7,1g)
1 kk piros paprika (CH 0,0g)
1 ek fokhagymás chili szósz (CH 0,0g)
15 dkg főtt orsó tészta (CH 105,0g)
2 dkg reszelt parmezán a tetejére (CH 0,3g)
A hozzávalókat egy wok-ba, vagy egy nagyobb serpenyőbe tesszük és erős tűzön összeforgatjuk. Reszelt parmezánnal megkoronázva tálaljuk.

CH összegző:
2 adag összesen: 117,7 gramm
1 adag: 58,9 gramm (Ha úgy osztjuk, mint én szoktam, szóval nem igazságosan, hanem testvériesen, akkor beleférhet a 40 g-os vacsora keretbe;))

3 megjegyzés:

  1. Mivel tésztás, én biztosan imádnám! :)

    Kérlek nézz be hozzám, szeretnélek meghívni egy játékra. :)

    VálaszTörlés
  2. a chili szósz miatt nem csípős? Mert én szívesen elkészíteném, de nem szeretem a csípőset. Ki lehet hagyni belőle ha csíp?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Bocsánat, hogy csak most válaszolok. Picit csípős, de természetesen kihagyható.

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly