2011. május 14., szombat

Leroy Café - Aréna Pláza

 


Erre-arra kóricálással töltöttük a délelőttöt, aztán mikor hazaértünk már nem volt kedvem nekiállni főzni. Kitaláltam, hogy menjünk az Arénába (nem titkoltan az IlTrenoban akartam egy jó kis friss tésztát enni), KáeM feldobta, hogy próbáljuk ki a Leroy-t. Hatalmas ötlet volt. Régen a WestEnben jártunk egy Leroyba, de nem emlékszem, hogy az ennyire elit lett volna. Még le sem ültünk, máris sürögtek a pincérek körülöttünk, pedig jócskán sokan voltak a vendégek.

Bélszín gulyás
Pillanatok alatt kaptuk meg a megrendelt italokat (Limonádék...mi más:P) Aztán kétszer is érkeztek, hogy felvegyék a rendelést, na nem azért, mert elfelejtették közben, hanem mert mi nem igazán tudtunk dönteni, a számunkra igencsak csábítóan összeállított étlapról. Én annyit tudtam, hogy valami tartalmas levesre vágyom, de hogy innen hogyan tovább azt nem. Végülis maradt az eredeti elképzelés Bélszin gulyást rendeltem, második fogásnak pedig Sült mascarponés sajttortát vörösboros áfonyaöntettel, KáeM egy "Kacsamell rózsaborsos mézes mustárral és mediterrán zöldségekkel" című fogás mellett döntött. Nagyjából 30 perc múlva kaptuk meg a levest és a főételt. Mind a kettő igencsak bőséges adag. 

Kacsamell rózsaboros mézes mustárral és mediterrán zöldségekkel
A gulyás nagyon finom volt, puha hús és zöldségek, mindenből elegendő mennyiség. A kacsamell talán egy picit túl volt sütve, de a rózsaborsos mártással és a zöldségekkel tökéletes volt így is. Én is kóstolhattam, mert tényleg akkora volt az adag, hogy KáeM nem bírta megenni. Aztán zárásként érkezett a desszert, amiről azt gondoltuk, hogy megfelezzük, de sajnos nem volt kiforralva az alkohol, így hát kénytelen voltam önfeláldozóan egyedül megenni...na ennél rosszabb dolog sosem érjen:) A torta nagyon finom volt, könnyű, habos, langyos. A mártásnál mondjuk én nem bántam volna, ha kevésbé érezhető az alkohol, de azért elfogyott. Kifogásolni igazából csak a terítést tudom, mert hát ilyen árkategóriához és étlaphoz nekem igazából rendes terítő illett volna, nem ezek az eldobható reklámozós papírlapok, mondjuk persze ez az étel és a kiszolgálás milyenségét nem befolyásolta. Szívesen kideríteném a mascarponés sajttorta, illetve a rózsaborsos mézes mustár receptjét....elvégre ez utóbbi azért nem annyi volt, hogy mustárt mézzel és rózsaborssal kikevertek...de majd kitalálok valami saját verziót mindkettőre:)

Sült mascarpones sajttorta vörösboros áfonyaöntettel
Összesen borravalóval 9200 pénzt fizettünk, ami kicsit sem kevés kettőnk ebédjére, főleg, hogy nem is ettünk sok fogást, de tényleg nagyon elit a hely és nagyon jól esett az ebéd:) Szóval az árkategória ellenére is vissza fogunk még térni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly