2011. december 18., vasárnap

Pelenkatorta

A kész torta minőségbiztosítás alatt;)
Még hozzá meggyes ízben:P Gasztro is, meg nem is:) De úgy gondoltam itt a helye, mert amikor azon agyaltam, hogy mi is legyen Reginek az ajándék, azt kellett végiggondolnom, hogy mi az, ami nagyon én vagyok…és hát az a konyha. S végülis valamire való torta a konyhában készül:) Ez mondjuk konkrétan az étkező asztalon készült. A másik ajándék egy névre szóló, születési dátumos takaró volt, amit szintén én alkottam…vagyis a takaró adott volt, csak a betűk és számok kerültek rá általam:) Na de vissza a tortához.


Alul a kicsi body, a második szinten a kacsának álcázott szundikendő

Pelenkatorta
Hozzávalók:
1 csomag pelenka (78 db Pampers Premium Care 1)
78 db gumi
3 m vastag szalag
1 kicsi body
1 szundikendő
1 meggyes hűtős rágóka
1 (névre szóló) baby on board tábla
1 db 26 cm-es alátét
celofán
kevés szalag
A pelenkákat hengerekké tekerjük, majd gumival rögzítjük. A szalagból az alátét segítségével készítünk egy 26-cm-es hurkot, amit megtöltünk pelenkákkal, illetve beletekerjük a body-t is. Ezután készítünk egy valamivel kisebb hurkot és azt is kirakjuk pelenkával,illetve beletekerjük a szundikendőt. A tetejére egy még kisebb hurok készül, amit szintén kitöltünk pelenkával, majd beleigazítjuk a rágókát. A szalagokat úgy rendezzük az egyes szinteken, hogy eltakarják a gumit. Egymásra rakjuk a három szintet, majd beleügyeskedjük a táblát. Végül celofánnal becsomagoljuk és szalaggal díszítjük. 

Rutinosak egyébként kicsit nagyobb méretű pelenkát és később használható ruhácskát, egyéb ajándékokat tehetnek bele, hogy ne kelljen olyan hamar szétbontani:)



Mivel az időzítésnek hála a bejegyzés nagyjából az átadással egy időben jelenik meg, így egyenlőre nem tudok beszámolni róla, hogy sikert arat -e:)

2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly