2012. február 28., kedd

Pita - Limara verzió

Én személy szerint a vastag szétnyílós pitának vagyok rajongója. KáeM egyébként a vékonyabbnak, de már régen szerettem volna Limara receptjét kipróbálni. Szerintem nagyon finom lett. Bár ismételten meg kellett állapítanom, hogy a kerámiabevonatos serpenyőben nem jó lepénykenyeret sütni. A sütő éppen foglalt volt;)
Pita
Hozzávalók:
3 dl langyos víz
2 tk. só
2 ek. olívaolaj
50 dkg liszt
1 tk. cukor
3 dkg élesztő
A hozzávalókból kissé lágyabb tésztát dagasztunk, majd hagyjuk duplájára kelni. Kb. 45-60 perc kell neki. Ezután 8 egyforma darabba vágjuk, gömbölyítjük őket, hagyjuk 5-10 percig pihenni. Kerek formákat készítünk belőlük, olyan 2-3 mm vastagokat. Ruhával letakarva hagyjuk őket 30 percig pihenni. Én ezután száraz serpenyőben sütöttem őket foltosra. De nyilván a sütőben is sülhetnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly