2014. október 10., péntek

Harapó Mókus Vendéglő

Ezer éve, nem sokkal a nagyfaluba költözésünk után, már jártunk párszor a Harapó Mókusban. De aztán jól elfeledkeztünk róla és teljesen méltatlanul mellőztük. 

Ma újra betértünk és nem bántuk meg. Az étterem hangulata nagyon kellemes, szolidan elegáns berendezéssel, bá kissé tagolt belső elrendezéssel (ez persze nyilván adottság). A pincérek kedvesek, kissé lehetnének figyelmesebbek, bár lehet, hogy ez a hiányosság csak a tagolt belső tér miatt van.


Az étlap ígéretes, visszatérésre csábítóan változatos, de azért hihető hosszúságú. Nem voltunk kiemelten éhesek - KáeM legalábbis - így ő csak egy Bakonyi betyárlevest evett. Én bepróbáltam egy Mátrai borzaskát paradicsomos rizottó körettel, illetve desszertnek a Mókus-tortát (csokis, mogyorós, tejszínes). 


KáeM a levest nagyon jónak és laktatónak minősítette. Én is jónak találtam a borzaskát, a rizottó mondjuk nekem annyira nem passzolt hozzá és nem is volt az én ízlésvilágom. A torta viszont nagyon finom volt, nem túl édes és teljesen szerethető méretű szelet. 


Az árak közepesek, barátságosak. Biztosan vissza fogunk térni máskor is. (És ki kell emelnem, hogy a honlapon letölthető recept-füzet van fent, az étterem legkedveltebb fogásainak receptjével….ezzel engem teljesen elbűvöltek, elvégre szeretem, hogy tisztában vannak vele, hogy attól nem lesz kevesebb vendégük, ha elárulják, hogyan készülnek a finomságok;))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly