2015. május 9., szombat

Lego kocka torta - Első kísérlet

Úgy néz ki, hogy a nagyfiú a negyedik szülinapjára lego-tematikus ünnepet kap. Nos hát, ehhez kell egy klassz „torta” is. Első kísérletként gondoltam lego-kockákat készítek.

Sütöttem egy ilyen piskótát. Megtöltöttem a szokásos nutellás krémmel. Kiválogattam a megfelelő színű M&M’s cukorkákat, majd próbálkoztam mindenféle bevonattal. Volt színezett vajas krém (zöld)…ez nem nyert, mert nem vette fel szépen a színezéket. Aztán volt egy színezett fehércsoki-öntets változat (sárga), ez sem fedett tökéletesen. S végül – mert mindig az első gondolatok a helyesek – simán némi vajjal összeolvasztott fehércsoki a megfelelő színezékkel összedolgozva (piros és kék).

Nem lett rossz, de teljesen azért nem voltam elégedett. Így azért még nem egészen bizonyos, hogy ez lesz a végleges torta.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly