2015. május 18., hétfő

Tejfölös réteges sütemény



Az úgy volt, hogy megláttam a teakonyhában a hűtőben, aztán egy post-it segítségével kértem receptet. Kaptam…ami kapóra is jött a hétvégi családi napra. Ott nem fogyott el…kissé besokalltunk a kemencés pogácsával. Sebaj, behoztam ma és kitettem a kollégáknak…elég gyorsan és lelkesen elfogyasztották. Igazán finom süti, legközelebb talán sikerül a tortazselével is mélyebb barátságba keverednem (lényegében minden második használatnál sikerült belefutnom a túl türelmetlen vagyok problémába.

Receptként egyébként ennyit kaptam:
felső réteg
zselatin (gyümölcskonzerv levével főzve)
5. réteg
gyümölcskonzerv gyümölcsei
4. réteg
1 nagy doboz tejföl 5 evőkanál cukorral kikeverve
3. réteg
babapiskóta
2. réteg
1 nagy doboz tejföl 5 evőkanál cukorral kikeverve
alsó réteg
háztartási keksz

A mennyiségek nyilván erősen függenek a formánk méretétől. Valahová felírtam az én mennyiségeimet…de ahogy az már a cetlikkel lenni szokott elkeveredett…ha meglesz pótolom (így jár az, aki nem az okos eszközöket használja maga körül).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly