2015. június 17., szerda

Tejes graham pizza



Mint írtam pizzának mindenképpen tesztelni szerettem volna a receptet. Hát el is jött az ideje. Mert hogy hétvégére medencés buliba vagyunk hivatalosak (remélem az időjárás is együttműkődik) és ígértem vacsorát ;) Ellenben a vendéglátónk diétázik, így gondoltam, ha nem is teljesen, de legalább valamennyire legyen egészségesítve a vacsora. Igazán kellemes lett…bár amióta rossz a sütőm, azóta be kell vallanom, nem sikerült igazán tökéletes pizzát sütni, pedig előtte már éppen kialakult a számunkra tökéletes recept (új sütővel nyilván majd újra kell tanulni mindent – nem javítható, vagyis olyan áron, hogy nem éri meg).


Tejes graham pizza
25 dkg graham liszt
25 dkg finomliszt
3 dl tej
1 csomag szárított élesztő
A hozzávalókat alaposan összedolgoztattam BB-vel, majd hagytam duplájára kelni. Ezután a feléből megformáztam a pizzát, a másik feléből simán serpenyőben készült a fiúknak néhány lepény kenyér…mert jobban szeretik úgy megpakolni, mint a kész pizzát enni ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly