2015. augusztus 23., vasárnap

Juhtúrós rúd

Gyorsan kellett kitalálni valamit, mert hát lett nekem ez a klassz új sajtós rúd szaggatóm (viszlát nem egységes rudak ;P), meg hát a juhtúró már közeledett a lejárathoz (pogi volt a terv, de az elmaradt, mert nem a konyha volt a fő csapásirány az elmúlt napokban…illetve az is, de már nem ez, hanem az…szóval titokzatos vagyok vagymi:P) Na mindegy, az alábbi kerekedett a gyorsaságból és hát lelkes fogyasztók hada várta, hogy elkészüljön és ehetőre hűljön…elég gyorsan elfogyott ;) A forma szempontjából mondjuk jobb lett volna, ha kicsit hidegebb a tészta ;)

Juhtúrós rúd
15 dkg juhtúró
20 dkg liszt
15 dkg hideg vaj
egy kávéskanál só (vigyázat, lehet, hogy kevesebb kell!)
5 evőkanál hideg víz
A hozzávalókat BB összegyúrta, majd kicsit hagytam pihenni (ezt inkább hűtőben kellett volna, mint később kiderült), mert más dolgom akadt ;) Aztán kinyújtottam, sütőpapíros tepsire fektettem, az új szaggatóval formára vágtam, kissé széthúztam a rudakat és már mentek is a 200 fokos sütőbe, míg szépen elpirultak. Utána lehűtöttem a várakozó sereget, meg a rudakat és már ettük is. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly